Antwoord op je vraag

Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie?

Als er tijdens je vakantie onverhoopt iets mis gaat of je een onvolkomenheid constateert, vragen wij je om daarvan direct melding te maken bij de verantwoordelijke leverancier, zoals de accommodatie of vervoerder. Of meld het bij onze plaatselijke reisleiding of vertegenwoordiger, indien deze er tijdens je reis is. Dan kan er gelijk een oplossing gezocht worden en verder ongemak voorkomen worden.

Wordt het probleem niet of onvoldoende verholpen en geeft dit afbreuk aan de vakantie? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer +31 20 462 1040. Buiten kantooruren dien je dit te melden via onze Alarmcentrale op telefoonnummer +31 70 314 52 20.

Voor verdere informatie over de klachtenprocedure verwijzen we je naar de ANVR-Reizigersvoorwaarden, artikel 12. Hierin staat vermeld dat de reiziger verplicht is om problemen ter plaatse te melden. Wanneer je dit niet doet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten.

Voor privé vakantiehuizen van Novasol geldt:

Gebreken, klachten en afhandeling: wanneer je bij aankomst klachten constateert met betrekking tot de woning of mogelijke schade die niet door je is veroorzaakt, dient dit uiterlijk 72 uur na aanvang van je verblijf te worden gemeld bij het servicekantoor. Klachten met betrekking tot de schoonmaak van de woning dien je direct na aankomst bij het servicekantoor te melden, zodat hier direct actie op kan worden ondernomen.

Indien de klacht of schade niet binnen redelijke termijn wordt verholpen/hersteld, dien je onmiddellijk telefonisch contact op te nemen met het noodnummer van Novasol. Dit telefoonnummer is +45 97 97 57 57. Een klacht ter plaatse kan niet per e-mail worden verzonden. Deze dien je telefonisch dan wel persoonlijk bij het servicekantoor te worden gemeld. Een redelijke termijn dient in acht te worden genomen voor het oplossen van een klacht.

Wordt het probleem niet of onvoldoende verholpen en geeft dit afbreuk aan de vakantie? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer +31 20 462 1040. Buiten kantooruren dien je dit te melden via onze Alarmcentrale op telefoonnummer +31 70 314 52 20.

Boek je vakantie bij Buro Scanbrit