Antwoord op je vraag

Vanwege het Coronavirus wil ik (nu) niet op reis. Kan ik mijn reis wijzigen of annuleren?

Als we jouw reis niet kunnen uitvoeren vanwege het Coronavirus, dan annuleren we je reis en nemen we contact met je op. Je kan dan direct de vertrekdatum wijzigen. Als je nog geen nieuwe datum hebt, dan krijg je je geld terug.

 

Als jouw reis (nog) niet door ons is geannuleerd:
Onze reguliere omboek- en annuleringsvoorwaarden gelden als wij de reis (nog) niet geannuleerd hebben. Op onze Corona informatiepagina vind je een overzicht van bestemmingen en data van annulering.  

 

Zorgeloos Boeken Garantie
Als je een reis geboekt hebt tussen 13 augustus 2020 en 14 juni 2021 met vertrek vóór 31 maart 2022, dan heb je met zorgeloos boeken garanties geboekt. Dit betekent dat je dan tot 30 dagen voor vertrek je boeking kosteloos omboeken of annuleren. Voor Canada en Finland is dit 60 dagen voor vertrek.

Deze flexibele voorwaarden zijn niet van toepassing op reizen of reisonderdelen met afwijkende annuleringsvoorwaarden. Deze voorwaarden staan vermeld in de ‘inbegrepen’ tab bij de reis op onze website. De flexibele voorwaarden zijn ook niet van toepassing op Groepsreizen op maat.

Als je dus annuleert binnen 30 dagen (of 60 dagen voor Canada en Finland) gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden

Krijg ik mijn geld terug via mijn annuleringsverzekering?

Bij de meeste annuleringsverzekeringen is een negatief reisadvies geen geldige reden om je geld terug te krijgen. Maar er zijn een paar uitzonderingen. Check hiervoor de voorwaarden bij je eigen verzekeraar.

Boek je vakantie bij Buro Scanbrit