Antwoord op je vraag

Mijn Hurtigruten reis is geannuleerd. Wat zijn dan de voorwaarden van een Corona-voucher?

Voor alle vertrekdata met Hurtigruten t/m 20 juli geven wij een Coronavoucher uit, met de voorwaarden:

 

- De waarde van de voucher is gelijk aan de (aan)betaling op de geannuleerde reis. Deze reis viel oorspronkelijk ook onder SGR dekking.

- De garantieregeling van SGR van toepassing is conform het bestuursbesluit van 16 maart 2020.

- Boeken t/m 31 december 2020. Vertrek t/m 31/12/2021.

Alleen te besteden bij het boekingskantoor waar je de reis hebt afgesloten en alleen voor een nieuw te boeken reis met Hurtigruten bij Buro Scanbrit.

- Bij besteding van deze voucher geeft Hurtigruten je 10% korting op de volgende reis (excl. vervoer van- en naar je opstapplaats).

- Indien de reis duurder is, dient het verschil bijbetaald te worden.

- Is je nieuwe Hurtigrutenreis goedkoper? Je kan het verschil inzetten voor excursies of een upgrade van je hut.

- Bij reizen inclusief vervoer dient de reis met dezelfde vervoersmaatschappij te worden uitgevoerd tegen hetzelfde tariefsoort.

De voucher is een vordering op naam van jou op ons, strikt persoonlijk en niet overdraagbaar aan een derde, behalve aan SGR ingevolge artikel 8 van de garantieregeling SGR.

 

Vertrekdata van 21 juli t/m 30 september

Voor boekingen met vertrekdata van 21 juli t/m 30 september 2020 biedt Hurtigruten je de mogelijkheid om direct je reis kosteloos om te boeken naar een andere datum met vertrek t/m 31/12/2021. Ook is het mogelijk dat Hurtigruten jouw afvaart in deze periode heeft geannuleerd, omdat ze nog niet dagelijks vertrekken. Hurtigruten geeft in beide gevallen 10% korting op de volgende reis (excl. vervoer van- en naar je opstapplaats).

Boek je vakantie bij Buro Scanbrit