Antwoord op je vraag

Ik wil mijn Coronavoucher inwisselen. Wat zijn de mogelijkheden?

Als je de voucher wilt inwisselen en een nieuwe reis wilt boeken

Als je via onze website boekt, vul dan tijdens de online boeking je corona vouchernummer in bij stap 2 ‘Jouw gegevens’. We zullen de waarde van het voucher dan verwerken op de nieuwe boeking en je achteraf vragen de voucher naar ons per e-mail te sturen.
Boek je telefonisch of per e-mail? Stuur dan je voucher naar info@buroscanbrit.nl onder vermelding van je nieuwe boekingsnummer.

 

Heb je de oorspronkelijke reis via een reisbureau / reisagent geboekt? Neem dan contact op met hetzelfde reisbureau of dezelfde reisagent.

 

Wil je je voucher inwisselen tegen geld?

Als je besluit geen gebruik te maken van de voucher, dan kun je ons vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum om restitutie in geld verzoeken. Stuur dan je restitutieverzoek naar info@buroscanbrit.nl samen met je voucher en je IBAN-banknummer. Maar uiteraard hopen wij dat je met de voucher opnieuw een mooie reis bij ons boekt.

 

Heb je de voucher via een reisbureau / reisagent geboekt? Neem dan contact op met hetzelfde reisbureau of dezelfde reisagent.
 

Boek je vakantie bij Buro Scanbrit