Antwoord op je vraag

Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?

Je kan hiervoor terecht bij de afdeling Consumentenbelangen, Antwoordnummer 39236, 1090 VC Amsterdam. E-mail: info@buroscanbrit.nl

Wat moet ik doen als ik een klacht heb tijdens mijn vakantie?
Als er tijdens je vakantie onverhoopt iets mis gaat of je een onvolkomenheid constateert, vragen wij je om daarvan direct melding te maken bij de verantwoordelijke leverancier, zoals de accommodatie of vervoerder. Of meld het bij onze plaatselijke reisleiding of vertegenwoordiger, indien deze er tijdens je reis is. Dan kan er gelijk een oplossing gezocht worden en verder ongemak voorkomen worden. Wordt het probleem niet of onvoldoende verholpen en geeft dit afbreuk aan de vakantie? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer +31 20 462 1040. Buiten kantooruren dien je dit te melden via onze Alarmcentrale op telefoonnummer + 31 70 314 52 20.

Voor verdere informatie over de klachtenprocedure verwijzen wij u naar de ANVR-Reizigersvoorwaarden, artikel 12. Hierin staat vermeld dat de reiziger verplicht is om problemen ter plaatse te melden. Wanneer je dit niet doet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb tijdens mijn vakantie?

Als er tijdens je vakantie onverhoopt iets mis gaat of je een onvolkomenheid constateert, vragen wij je om daarvan direct melding te maken bij de verantwoordelijke leverancier, zoals de accommodatie of vervoerder. Of meld het bij onze plaatselijke reisleiding of vertegenwoordiger, indien deze er tijdens je reis is. Dan kan er gelijk een oplossing gezocht worden en verder ongemak voorkomen worden. Wordt het probleem niet of onvoldoende verholpen en geeft dit afbreuk aan de vakantie? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer +31 20 462 1040. Buiten kantooruren dien je dit te melden via onze Alarmcentrale op telefoonnummer + 31 70 314 52 20.

Voor verdere informatie over de klachtenprocedure verwijzen wij u naar de ANVR-Reizigersvoorwaarden, artikel 12. Hierin staat vermeld dat de reiziger verplicht is om problemen ter plaatse te melden. Wanneer je dit niet doet, dan kan het recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten.

Boek je vakantie bij Buro Scanbrit