Antwoord op je vraag

Hoe kan ik mijn reis betalen?

Na boeking ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je reis. Ca. 8 weken voor vertrek ontvang je een e-mail met daarin je persoonlijk inloggegevens voor 'Mijn Buro Scanbrit'. In deze beveiligde omgeving kan je boeking en factuur bekijken en direct via iDeal of Bancontact betalen. Je kan de reissom ook via je eigen bank aan ons overschrijven naar het rekeningnummer zoals vermeld op de factuur.

Indien je geen Nederlandse of Belgische bankrekening hebt adviseren wij je, de betaling over te maken naar het rekeningnummer zoals vermeld op de factuur.

Hoe werkt de betaling via Mijn Buro Scanbrit?
Als je bent ingelogd in 'Mijn Buro Scanbrit' klik je op 'Betalen'. Vervolgens zie je een overzicht van de door jouw geboekte reis of reizen en een link naar betalen met iDeal of Bancontact. Bij iDeal selecteer je jouw bank en klik op ‘Start betaling’, waarna je moet inloggen bij je eigen bank om de betaling verder af te ronden. Bij Bancontact klik je op ‘Start betaling’ en ga je verder om de betaling verder af te ronden.

Hoe werkt de betaling via Mijn Buro Scanbrit?

Als je bent ingelogd in 'Mijn Buro Scanbrit' klik je op 'Betalen'. Vervolgens zie je een overzicht van de door jouw geboekte reis of reizen en een link naar betalen met iDeal of Bancontact. Bij iDeal selecteer je jouw bank en klik op ‘Start betaling’, waarna je moet inloggen bij je eigen bank om de betaling verder af te ronden. Bij Bancontact klik je op ‘Start betaling’ en ga je verder om de betaling verder af te ronden.

Boek je vakantie bij Buro Scanbrit